Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Аб здаровым харчаванні школьніка

Дзеці школьнага ўзросту маюць патрэбу ў збалансаваным харчаванні, з высокім утрыманнем вітамінаў і мікраэлементаў, якое дапаможа іх арганізму развівацца і заставацца здаровым. Ніжэй вы знойдзеце інфармацыю аб тым, на чым грунтуецца здаровае харчаванне школьнікаў.

Прынцыпы правільнага харчавання:

  1. Колькасць. Каларыйнасць атрыманай ежы павінна адпавядаць энергазатратах.

 2. Разнастайнасць. У дзень трэба ўжываць прадукты з розных груп - бялкі, вугляводы, малочныя прадукты, тлушчы, садавіна і гародніна.

 3. Суадносіны розных груп прадуктаў па колькасці. Як правіла, падбіраецца індывідуальна.

 4. Дробность харчавання. Ці не занадта часта і не надта рэдка, каму як зручней.

 5. Большая колькасць ежы павінна з'ядаць у першай палове дня.

 6. Паўнавартасным. Усе прадукты павінны быць максімальна карыснымі і даваць добрае насычэнне.

  

Асноўныя правілы здаровага харчавання школьнікаў:

1-2 разы на тыдзень дзіцяці пажадана есці рыбу;

1 раз у тыдзень - чырвонае мяса (пажадана ялавічына);

1-2 разы на тыдзень дзіця павінна ёсць бабовыя ці такія стравы, як фаршаваная гародніна;

у астатнія дні дзіцяці можна даваць белае мяса (напрыклад, курыцу) або стравы, прыгатаваныя з макаронных вырабаў.

Раздзелы сайта